Resa Australien - resor till Australien

5 på resaEn månad i Australien och Nya Zeeland.
Claessons Goes Down UnEn resa till solen på andra sidan jorden, precis när det är som mörkast i kalla nord! Planerade tokigheter: - 18/12, Avfärd från Arlanda mot Brisbane via Singapore. - 19/12, Ankomst Brisbane. H
Aussie aussie oi oi oiHelsingfors - Hongkong - Adelaide - Sydney - Alice Springs - Aluru - Cairns - Barriärrevet
Australia adventureÄventyrsresa med Lisa & Stefan Wickelgren
Australien sol och bad4 veckor Australien och 1 vecka Nya Zeeland
Familjen i AC/DC landFamilj på resa Down under via Hong Kong
I've got a thong burn6 månader i Aussie land och en termin på Monash!
Australien!Drar till Australien för första gången , först blir det Byron Bay i hopp om att hitta något jobb , sen kommer jag nog åka runt lite.
Familjen till AustraliResan går till Japan - Nya Zeeland - Australien - Singapore.
BilarFina Bilar
Studie aboadni som kollar på dessa bilder vet vem jag är och varför jag är här =) Hoppas ni finner glädje från dessa pics
Down UnderHm...?
Down Under :)Resan kommer gå ut på att ha KUUL framförallt! Vi börjar resan i Cairns och kommer troligen att sluta i Sydney. Utforskning av östra delen i 2 månader och sedan försöka hitta ett bättre jobb i Sydney!
AustralienEn äventyrsresa mellan Adelaide och Brisbane
Kanon resan!Måndag- Packning i full fart. Haha..eller det är det jag vill men självklart sitter man och fummlar runt med annat. Jaja, jag har iallafall en vecka på mig. Det pirrar lite men mer behövs för att
BRISBANESKA TILL AUSTRALIEN OCH GÅ EN BIBELSKOLA I BRISBANE I 7 MÅNADER.
AustralienEtt besök till släktingar och rundresor i Australien.
Aussi med nya ögonDet är söndag eftermiddag och hela familjen har nu packat klart för att fara på en 3 månaders resa till Brisbane. P-O kommer att jobba och övriga i familjen kommer att fylla dagarna med sol, lek shopp
PluggeDenna resa är min längsta hittils i mitt 25 åriga liv, jag har varit i Asien, men inte i denna kontinent. Målet med resan är inte resen i sig, utan att på något sätt lära mig lite saker också. Eft
Spring in PerthanThe semester is almost over and i have only one exam and one portfolio left!! It's 37 degrees outside so I better stay inside..or at the beach.
Australien -07Den 18/11 är det alltså dags att kasta sig ut i vida världen på egna ben! Ska bli en spännande resa, har valt att göra den själv då jag tror det kan var nyttigt =) Ska väl försöka hitta arbete och f
AustralienResa till Perth i Australien.
Moving to PerthVi kom till Perth i början av Februari 2007, mitt i sommarhettan. De första dagarna var vi väldigt jetlaggade. Vi hade ju rest så länge eftersom vi fick stanna 6h extra i HongKong när flygplatspersona
AustralienDen 23 November 2007 åker Sebastian och Gisela på en 6 månaders lång resa till det förtrollande och exotiska landet Australien. Resan startar klockan 19:00 på fredagen. Vi åker från Arlanda mot Tyskla
The Glams Down underFlyg från Gbg till Melbourne där vi ska bo hos kusin Catherine. Efter några dar kör vi med hyrbil till Sydney där vi ska fira jul o nyår. Växelvis bor vi där hos kusinerna John o Philip. 2/1 flyger vi
Nytt jobbÄntligen nytt jobb, ritar nu hus istället för att bygga.
Work and travel AustraIdag är det exakt 54 dagar kvar tills jag, Carro och Annika lämnar landet för varmare breddgrader. Den 2 oktober 2007. Jag tog studenten den 1 juni (vilket var helt underbart) och lämnade då Tullin
YorkEndags utflyckt till den historiska staden York ca 1.5 timmes bilfärd ifrån Perth.
En liten roadtripVi åkte till York över dagen bara. Det var roligt att se lite av landskapet utanför perth. Jag trodde att det skulle vara öken eller bush landskap, men det var mer grönt och kulligt. Får och kor betad
Margaret RiverEn 4-dagars resa till Margaret River och Augusta söder om Perth.
Australien, CairnsMin språkresa till AUstralien, enjoy.
Dags att åka snartTorsdag den 31 maj - Det är snrt dags och vi jobbar för fullt för att packa och bomma igen huset. Vilhelm pluggar engelska och är rikigt duktig. Fortfarande är resan ganska abstrakt för oss alla - vi
Margaret RiverEn lång weekend spenderad i Margaret River på 5 stjärningt, blir inte bättre än så. Margaret River är enligt mig en av Jordens ballaste, snyggaste, coolaste, mysigaste och roligaste platser. Enorma vå
Work and holidayMina planerade resa (idag 28/2 -07) Stannade i Sydney i nastan exakt en manad, det var precis lagom, hade inte velat stanna langre eller kortare. Fortsatte langs vastkusten dar jag stannade och jobb
Pluggar ett årSkriver lite om mitt år i Aussieland
sydney aushm vad ska man skriva...
Praktikresa1 termins praktik i Sydney. The Wayside Chapel. Åker tillsammans med en klasskompis, Elisabeth.
AustralienVi heter Daniel och Anneli och tillsammans med vår hund Lorry är vi LORKAN! På söndag den 4 mars åker vi till Australien!
Vår bästa och coolasteVi kommer att starta från Arlanda på nyårsdagens eftermiddag och åka via London vidare till Singapore. Vi kommer att vara där i två nätter och på kvällen 4:e januari åker vi till Cairns, Australien. V
Jorden runtSka äntligen ut på min första resa på egen hand! Firar julen i Bangkok för att sedan åka vidare till resans huvudmål Australien den 27e december. Där planerar jag att stanna i ca ett halvår. På hemväg
TennisOfficialResan började till Australien den 18 december 2006.
AustraliaA six week journey along the East coast of Australia. I try to keep the planning limited, but idea is to spend a couple of days in Syndney after arrival, to get used to the temperature and time differ
Studier i MelbourneStudier pa melbourne Uni
AussieLandjocke och jag åker till vackra Guld Kusten för att uppleva och träffa Niklas och se hur det ser ut på andra sidan jorden.
Te audire non possum, Asia-Australia Trip
Aussijobba i adelaide å resa runt i aussi
Hit o dit i AustralienVi startar mot Holland med båt fr Göteborg till kiel
aussieAustralien, Sydney. Bor hos min kusin och passar mitt kusinbarn 2-3dgr i veckan
Aventyr i AustralienUppe med tuppen klockan 0430 och efter en kort frukost buss och tag till Kastrup. Singapore Airlines 1120 och star nu 13 timmar senare pa flygplatsen i Singapore. Vi vantar har i 4 timmar innan vi ake
SydneyNu har jag funnit mig lite till ratta har nere i Sydney i alla fall. Jag har varit och sett Sydneys operahus och Harbour bridge det var varkligen haftigt att se i verkligheten. Jag har ocksa varit inn
Bröllopsresa 2006Så var det då äntligen dax! resan som vi pratat om i 4 år... Å vilka är då vi? Jo Anneli och Patrik Nordén. Trodde knappt att den skulle bli av, som det brukar bli med så många andra saker som man
Heidi och jag Down UndKina - Australien - Nya Zeeland - Singapore
Jorden runtBorjar med att aka till thailand och moter upp med rikard. Sedan reser vi runt dar i 3 veckor. Sedan kommer vi aka vidare till darwin for att traffa Steve Erving (krokodiljagarn) och kopa bil. Putte o
skandalresanvi drar till sydney
Waves DTS - AustralienNu åker jag iväg på en resa till Australien. Här skall jag gå på en Lärjungaskola. Jag har en stor längtan efter att få se Gud större i mitt liv. Vill se vad han kan göra med mitt liv. På skolan är
Till andra sidan jordeOhlala, jag tänkte att jag skulle dra till andra sidan jorden..... men mer om det berättar jag i min resedagbok :)
sydneyhelt enkelt underbart...
AustralienNu har jag kommit ner till Australien och flygresan gick bra den var dock lite for lang, 20 timmar pa flygplanet. Vi bor pa ett fint vandrarhem men frukosten ar inget vidare. Jag har dessutom hunnit s
Astraliaoekgpergjperigjrepojerp
Australia 2006 :)Vi flyger tidigt på morgonen den 10 november. Ungefär ett dygn senare anländer vi till Sydney. Därifrån fortsätter vår resa fast jag har ingen aning om hur den kommer fortskrida! :)
Thailand + AustralienBär av till Thailand först 17e september sen australien 17 oktober
AUSTRALIENEn resa för att utforsk en liten del av vad Australien har att ge. En blandning av ja det jag finner på vägen. Jag landar i Darwin och åker hem från Cairns.
Road trip aus(Skrev lite galet finns inga bilder pa rd trippen tyvarr, kameran stulen) Finns aven bilder pa (www.resedagboken.se)vid alias: Andre_ aven Phille_n pa denna sidan Far inte in bilder langre, l
Expedition HeatEn förhoppningsvis galen resa med många roliga upptåg!
Australien resanHej hå! Från den här sidan kan ni följa Hampus, Calles och Viktors resa från Australien. Vi ska försöka att uppdatera er med bilder och information så ofta som möjligt. Hoppas ni alla kommer at
Aussi, year 1Hejsan! Blue Mountains International Hotel Management School, pjhuu. Det ar dar jag ar i alla fall. Lamnade den underbara svenska sommaren for ett kallt och blasigt Australien. I ett ar ska jag var
Adelaidefddd
jorden runtvi stannar på följande *Bahamas *Usa *Hawaii *Sydney *Thailand
1ar i Australien1ar i Australien!!! utbytensstudent!!!
Oz2006Australien Hawaii Florida/Californien
AUSTRALIA har det gott!!!
Ekelöfs drömresaVi åker till Australien och Nya Zeeland i 6 veckor.
Grannas i AustralienSnart dags, Nytt res datum
JordenruntresaResan börjar med mellanlandning i London och sedan vidare till Thailand där jag stannar 1,5 veckor innan jag åker vidare till Sydney. I Australien stannar jag 2 månader, komemr att arbeta ungefär hälf
Livsresa # 1Den första november bär det av mot Cairns i Australien där vi på vägen mellanlandar i London och i Hongkong. Den tredje klockan 9:00am (förhoppningsvis) landar vi på Australisk mark och har då sju lån
AustralienVi ska åka bort !
Australiensnart är det dags för min långa färd till australien.
YES!!!!VI Lovisa och jag ska ner till Autralien! Hon åker V:46 så hon får börja skriva våra betraktelser. Om detta land far far away, som jag trodde(när jag var liten) hade tuggummi under skorna då de gic
SurfeturNå befinner jeg meg på Hervey Bay. Det er litt nord for Brisbane på østkysten av Australia. I morgen reiser vi ut på en øy som heter Fraiser Island. Det er verdens største sandøy og vi er 10 stykker s
Manly beachLång semester!
Världen! Here we come.Den 11 Oktober kommer vi dra bort ett tag... Bort från Sverige, bort från vindern och snö. Vi kommer att börja i Bangkok sedan dra vidare till Australien glida runt där med bil, och sen slutar vi i Ho
Australien TurnéSka till australien med min underbara flickvän och njuta av allt som australien har att erbjuda :)
UtlandsstudierÄntligen dags för utlandsstudier för första gången!! Perth i Western Australia är målet och dit åker jag i mitten av juli efter ca en vecka i Brisbane på östkusten.
AustralienResa langst Australiens ost kust!
NZ-AUSSingapore-Auckland-Naipier-Wellington-Auckland-Christchurch-St Arhturs pass-Dunieden-Invercargill-Ta anau-Queenstown-Christchurch-Melbourne-Adelaide-Coober pedy-Uluru-Adelaide-Melbourne-Sydney-Byron B
AustralienVi ar fyra killar som ar i australien..
Backpacking DownUnder4 månader och 1 vecka är den exakta längden av våran vistelse i det kalla, regninga, snöiga.. oj jag höll nog på att beskriva sverige... jag menar varama, lockande, natur&djuräventyrslandet AUSTRALIEN
Under world!Den 15 maj bar det ivag till langt-bort-i-stan. Efter 48 timmars resa och en om bak var hon antligen framme... Vem? Jo, JAG!!! Trots mellanlandnigar i London/ LA/ NZ var det inget som var sa spannande